SeLaMat DaTanG... WeLcoMe!!!

Gambar Perkahwinan dari Ycity Photo & Video Graphic

Sunday, March 27, 2011

Misha & Jasri - Felda Mayam






















Selamat pengantin baru diucapkan kepada  Misha &Jasri dari Felda Mayam...Tanpa saya ketahui Misha ini adalah kawan kepada Diana yang pernah juga saya dan Yus ambil gambarnya di Felda Mayam entry pada 1hb 1 tahun ini...Rupa-rupanya sewaktu kami bekerja sememangnyer terdapat mata2 yg memandang melihat bagaimana cara kami bekerja merakamkan saat2 manis pengantin...Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.Pasangan Misha,Jasri yg berasal kalau tak silap saya daripada Kelantan ternyata kelakar juga...katanya sewaktu saya mengambil gambarnya ambil gambar cepat2 terus jer, sebab saya rasa macam berlakon jadi artis pulak...hehehe...Sememangnya hari yang bersejarah berjalan seperti movie yang akan terus menjadi tatapan dan kenangan kita sepanjang usia....Itulah apa yang ingin ycity paparkan di dalam setiap gambar yang dirakamkan... kepada Misha & Jasri semoga bahagia hingga ke akhir hayat...

Let's Enjoyed....

No comments:

Post a Comment