SeLaMat DaTanG... WeLcoMe!!!

Gambar Perkahwinan dari Ycity Photo & Video Graphic

Wednesday, June 8, 2011

Wedding Rose + Amir - Felda Tementi















Majlis Perkahwinan Rose & Amir yang berlangsung di Felda Tementi..Majlis perkahwinan yang diadakan selepas kehilangan orang yang disayangi keluarga iaitu ayah Rose..Walau bagaimanapaun majlis perkahwinan yang dijalankan cukup meriah sekali dengan kehadiran teman2 Rose & Amir yang datang dari jauh dan dekat..Di majlis ini saya diceritakan satu cerita oleh kawan Rose yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan sebulan lebih awal daripada Rose..Pengantin ini mengadu di mana dia tidak puas hati dengan jurugambar yang diambil dari mak andam di daerah Jengka..Katanya kepada saya gambarnya hanya sedikit dan tanpa editing langsung serta album yang biasa seperti yang di beli di Kedai..JAuh berbeza dari gambar kakaknya yang diambil oleh Ycityphotovideo..Soalan saya kenapa tidak tempah Ycity lebih awal dan semestinya dia akan puas hati..Namun katanya mak andamnya dari Jengka memberikan banyak alasan jikalau dia mengambil jurugambar lain dari pakejnya..Em begitulah...apa yang ingin saya katakan kita semestinya tahu serba sedikit mengenai gambar yang akan di ambil oleh jurugambar serta bagaiman hasilnya yang akan menjadi kenangan kita sepanjang usia...Apap-apapun Selamat Pengantin Baru saya ucapkan kepada Rose & Amir semoga bahagia selamanya dan berpuas hati dengan hasil dari Ycityphotovideo...

Let's Enjoyed....

No comments:

Post a Comment